Saturday, November 29, 2008

Amsterdam-Detroit

Ytlesin kyll osadele, et lendan Memphisesse, aga Amsterdamis selgus, et hoopis Detroiti, tagasi tulen Memphise kaudu. See selleks.

Potsatasin oma kohale ja olin syvenenud raamatusse, kui minu k6rvale ilmus mees, kes meenutas mulle v'aga Eddie Murphy m'angitud Aafrika printsi filmist "Welcome to America". R66msalt teatas ta, et tema nimi on Agambve, ta on Nigeeriast ja ta on business tripil. No seda viimast ta r6hutas ikka nii mitu korda reisi jooksul, et see sai ikka ysna selgeks. Ja et ta l'aheb esimest korda Ameerikasse. Tore. Uhkusega n'aitas mulle pardlit, mis ta oli ostnud. Hetkeks ehmatasin, et ta kavatseb seda pardlit sealsamas kasutama hakata, kuid 6nneks see oli k6igest proov.

Kombed on meil muidugi erinevad. Nimelt tuli stjuuart salati peale kastet pakkuma, Agambve kyhveldas seda ysna mitu kulbit'ait hoopis leiva peale. Siis kui kysiti, kas soovite teed v6i kohvi, vottis Agambve hoopis lihtsalt paljast kuuma vett ja j6i seda ysna mitu tassi.

Kui r'a'akida "nigeeria rahadest", siis minu hinnangul oli Agambve alles oma investoritee alguses, sest luges raamatut "how to get rich". Ja selle asemel, et mulle investeerimisskeemi myya, hakkas maandumise ajal hoopis usujutlust pidama. Ma pyydsin pareerida v'aitega, et mul on teine jumal, aga sellest ta sai ainult hoogu juurde ja leidis, et peab mind sealsamas 6igesse usku poorama. Aga nii pea kui lennukist maha saime, paluti Agambvel k6rvale astuda. Ma loodan, et ta ikka j6udis Ameerikasse business tripile, kuhu nii tahtis. Pagasilindi 'a'ares teda paraku ei n'ainud...

No comments: