Wednesday, December 3, 2008

esimene golfipäev






Hommikune äratus oli kell 6, sest kell 8 oli meil juba avalöök ja tahtsime enne ka harjutama minna. Kohe tuleks ära märkida huvitav asi, mida Lonely Planet ka Jamaica kohta ytles, et aeg on Jamaical suhteline m6iste. K6ik toimub aeglaselt ja tsillilt. Hotellitoas on kell pandud 10 minutit ette, ilmselt nad m6tlevad, et ka turistid on samas reziimis ja nii peaks 6igeks ajaks kohale j6udma. Kusjuures alguses arvasin, et see on ainult minu toas nii, aga tuli välja, et ka teistel. Söömas, hotellis, igal pool liigutavad k6ik inimesed ennast ylirahulikult, kuhugi kiiret pole. No tegelikult ei peaks ka endal olema, puhkus ikkagi :).

Täna mängisime sellist väljakut nagu Cinnamon Hill, see on yks kahest väljakust, kus homme v6istlus on. Siin on selline systeem, et ilma caddieta ei lastagi mängima. Ja ilma autota ka mitte. Mulle meeldib just jalutada ja selles suhtes on see ysna harjumatu, ma jooksin pidevalt autost ees minema v6i auto k6rval, lihtsalt selleks, et jalutada.

Caddied olid muidugi ylinaljakad. yritan kohe mingid pildid ka laadida. Meie caddied olid Vincent ja Lancelot. Vincent oli noorem ja Lancelot selline vahva vanamees (kuigi m6lemad nägid välja ysna vanad, aga tegelikkuses v6is näiteks Vincent olla isegi minu vanune). M6lemal hammaste peal kuldkroonid, aga Lancelot oli nii k6va tegija, et tal oli iga hamba peal kaardimasti tähis - kuldsed, rohelised ja punased, kui ta suu lahti tegi, siis ma pidin kasutama kogu oma tahtej6udu, et mitte naerma pursata. Mängu ajal nad puhastasid kaikaid ja palle ja ytlesid, kuhu lööma pead ja kui sul tuli hea löök, siis reageerisid "that's a wicked shot-man, that's a wicked shot-man :)" v6i siis Lancelot kires oma peenikese häälega kerges räpirytmis "I like it, I like it". :) Teine nali oli see, et jamaikalased armastavad k6iki nimesid lyhendada ja nii nad nimetasidki Rolandi ymber Rolieks (loe R6uli), Willie oli Pro ja mina lihtsalt Lady. seda on raske s6nadesse panna, aga uskuge mind, see oli väga naljakas - Rolie, role the ball in!

Väljak ise oli väga ilus. Esimene 9 rada jooksis ookeani ääres ja seal tuli










maadelda tuulega ja teine 9 jooksis ymber mäe -Cinnamon Hilli, kus k6rguste vahed olid märkimisväärsed. Mängisin päris hästi ja praegu kui teised läksid harjutama, siis otsustasin, et ei hakka minema ja head tunnet ära rikkuma. Kirjutan hoopis teile :).

Tagasi tulles v6ttis meid vastu v6istluse komitee (sest täna on ametlikult v6istlejate saabumiste aeg) ja meid valati s6na otseses m6ttes kingitustega yle. Särgid, pallid, plätud jne jne. Pakuti rummikokteile ja lisaks istus seal yks vanem naine, kelle välimus viitas sellele, et ta on oma toodete paadunud austaja, keeras soovijatele koha peal sigareid kokku. Päris p6nev vaatepilt, kuidas seda asja tehakse ja kui osavalt.

Kuigi mulle anti rinnasilt nagu k6igil v6istlejatel ja puha, siis millegi pärast k6ik nii 6udsalt imestavad, et ma olen v6istleja. Ma loodan, et ma ikka hoian lippu k6rgel ja nad saavad veel imestada, et ma olen muuhulgas ka hea mängija. Vincent (caddie) igal juhul ytles tunnustuvalt, et "You play good for a lady-man". no see oli komplimendina m6eldud..

Enne l6unat läksin lainetesse hullama ehk siis ookeani ujuma. Oh kui m6nus! Lained on tohutu suured ja vesi meeletult soolane. aga p6hi on liivane ja vesi väga soe. Kujutage ette, kes suudab, et lähed ujuma ja seda ebameeldivat kylma tunnet polegi kui naba märjaks läheb :) L6una tegime nyyd juba viiekesi (sest Stig ja Kristi on ka saabunud) kohalikus grillis ranna peal ja seal laulis laudade juures t6eline Jamaica-man - nagu ikka paar hammast puudu ja ylejäänud kuldsed. ja silmad sellises vines, et ilmselt on tegemist ganja (=marihuaana) suure austajaga. aga meel r66mus ja laulud suul.

Nii nyyd peaks ilmselt minema valmistuma pidulikuks 6htuks, mis algab varsti. Halb uudis on see, et mul on jalgade peal mingi hirmus lööve ja ma ei suuda välja m6elda, millest see tulnud v6iks olla. loodetavasti jääb ainult jalgade peale... aga muidu k6ik hästi :)

5 comments:

margit said...

lady-man, see on ju päris tabavalt öeldud. Ega naisele ei saagi enam paremat komplimenti teha:) naudi, Kajake, naudi:) Millal võistu pallide tagumine algab? Igastahes soovi(ta)n soojalt: pallid vette!

margit said...

päike, sinder, on ikka välja tulnud? soe ja soolane vesi, ohjah.... liiga ilus, et olla tõsi - ei usu:)

Aa, oluline info ka: Audentese ujula on tänasest avatud. Väikesed, aga kodukootud rõõmud, iccc

margit said...

küll kõik teised blogi-lugejad on vaiksed... Ma tundun endale juba lootusetu latatarana:::

Kaja said...

nii tore, et sa kommenteerid. Muidu on selline tunne nagu omaette teeks m'arkmeid. V6ib-olla rohkem ei loegi seda blogi, kui sina. aga omette markmete tegemine on ka hea, sest siis asjad kohe k6ik kirjas ja olemas hiljem. Kallistan

Unknown said...

Kirjad lugejatelt peavad sinuni jõudmiseks ju umbes 9000km läbima ning see võtab aega.
Sa ikka puhkusest puhkuse oled ka planeerinud? Kell 6 tõusmised, igapäevane golf tuulises ja pilvises kliimas, võitlus lainetega...võib ikka täitsa läbi võtta:)
Pallid auku, Kaja-poiss!