Monday, December 8, 2008

l6pupidu

yleele oli siis suur l6pupidu, kus kuulutati valja v6itjad. Toimus tohutu gurmee6htusook ja jagati erinevaid auhindu. No nagu eelnevast juba arvata v6isite e v6itnud me mingit suurt auhinda, aga vaikseid kyll ja isegi mina v6itsin yhe wedge'i (no see on yks golfikepp :). aga kui teisi kutsuti auhinda vastu v6tma nime pidi, siis mina olin lihtsalt Gorgeous Kaja (loe: Kadza). no see on selline vana indiaani nimi. Igal juhul k6ik teadsid.

Yldse tuli valja, et nii m6nigi soovis mu nimekaarti, kuiv6rd neil olevat Eestiga seonduvad pakilised juriidilised probleemid, millega soovivad minu poole poorduda. Paris huvitav ikka kuidas maailm muutub - paar paeva tagasi nad ei teadnud, kus Estonia on, nyyd juba business ... :)

No ja loomulikult ei saa mooda armsast papist. Ta andis k6ik oma auhinnad mulle ja soovis mulle hirmsasti jooke valja teha. paha asi oli muidugi see, et joogid olid tasuta.. No aga m6te on see, mis loeb, eks. Sai natuke tantsida ja siis raakisime papiga lihtsalt mere kaldal juttu. Kuna ma kain iga hommik enne golfi ujumas (ka v6istluspaevadel), siis loomulikult oli papi seda tahele pannud ja arvas, et me v6iks oma tutvuse l6petuseks (kuna me t6enaoliselt kunagi teineteist ei nae) minna ujuma hommikul. H'ada ainult selles, et papi lennuk pidi lahkuma kell 7, seega viimane aeg ujumiseks oleks olnud 5.15. Tegin silma lahti kell 7.08..

aa ja muideks, see info, et jaime viimaseks oli siiski eksitav -me jaime oma grupis viimaseks, aga kuna olime tugevamas grupis, siis kokkuv6tteks jaime 12ndaks, mis polegi nii hull.

No comments: