Saturday, December 6, 2008

yks vahva papi

Yleeile, peale esimest v6istluspaeva, oli pidulik ohtusook mingite poodide keskel. No p6him6tteliselt viidi valged inimesed yhe kinnise aia tagant teise taha. Kogu see keskus oli kinni pandud, keskel olid lauad ja siis peale sooki said poodides jalutada.

Ma vaevlen siin ikka tugeva veetlevuseluulu kaes. Pole ka ime, kui mind kutsutakse siin Miss Estoniaks ja ytleme nii, et tahalepanu puudumise all ma ei kannata. Aga yht papit New Yorkist tahaks eriti esile tuua, sest ta on tohutult nunnu. Ta naeb valja nagu Woody Allen (kaitub ka samamoodi), ulatub mulle umbes kaenla alla ja on hasti r66mus. Esimene 6htu ta tegi mulle mingeid komplimente, paeval parast v6istlust tuli minu juurde mere aarde juttu vestma ja siis 6htul... vot 6htul sai k6vasti nalja. Tuleb meie laua juurde ja ytleb, et ma ikka nii hirmsasti meeldin talle, et ta tahaks mulle midagi osta. ma vastu, et mul pole midagi vaja. Tema ikka kaib peale. Mina siis vastu, et no tead ju kyll, et diamonds are the girls best friends. Papil laheb silma sarama kuna seal jube palju kulla- ja kellapoode, et teeme nalja, mangime, et oleme armunud ja otsime sulle kihlas6rmust. MIna loomulikult n6us. Nii me siis lahemegi kullapoodi (no kujutage ette seda pilti -mul veel platvormkingad jalas, papi mulle sedasi vaevu rinnuni, kaevangus, viskame aeg-ajalt teineteisele armunud pilke :)). Papi teatab, et me otsime kihlas6rmust v6imalikult suure teemantiga. No poes siis kukuvad ette andma ja mina muudkui proovin ja papi teatab, et ei, tooge suurem, ei veel suurem! No kas teil t6esti suuremat teemantit ei ole??? Poes k6ik jube 'ahmi t'ais, sest ilmselgelt papi on rikas, see tsikk on ta ara neednud ja siit saaks ikka k6vasti raha valja pumbata. Lubavad homseks sebida poodi suuremad teemantid. No ja siis papi v6tab kontakti ja liigume jargmisesse poodi, kus toimub sama show. Viimases poes, kus oli senini k6ige suurem teemant, mis me proovinud oleme, kysib papi hinda. Myyja ei julge oelda, vaid naita talle arvuti peal 52.800 ameerika dollarit. Papi avaldas arvamust, et see liiga kallis. Nyyd on minu kord showd teha - mina vaatan talle sygavalt silma ja ytlen, et "but dearest, you love me more than that..." myyja naeb endiselt papi kohmetust ja enae imet - uus hind on 11.800 ameerika dollarit :) vot nii kiiresti tuli hind alla. aga ost jai siiski sooritamata :)

Aga k6ik siin seda juttu on kuulnud ja papit kutsutakse lihtsalt minu fianceks. Eile ohtul tegime bassu aares vaheke tantsu ja tana mangisime sama valjakut v6istlusel. Hommikul tuleb minu juurde enne mangu ja annab mulle h6bedollari palli markijaks. H6bedollar on ysna palju suurem kui tavalised pallimarkijad. Golfiga mittekursis olevatele inimestele teadmiseks, et pall margitakse griinil, et see ei jaaks teistele pallidele ette kuna mangujarjekord naeb alati ette, et k6ige pealt loovad need, kes on august k6ige kaugemal. Papi ytles, et v6ta see suur markija, siis teiste pallid p6rkavad selle pealt kaugele ja see toob sulle 6nne (no jallegi markusena, et tegelikult pole eesmark see, et teistel laheks halvasti). Mina andsin talle siis jallegi vastutasuks oma Estonian Golf and Country Club pallim'arkija.

Meie alustasime neljandalt rajalt, nemad kolmandalt. Mangu alguses andis papi mulle palli (millega muideks mangisin lopuni st ei kaotanud yhtegi palli tana). Iga kord kui oli nii, et nad olid avaloogi alas ja me hakkasime j6udma eelmisele griinile, siis papi lehvitas ja jalgis mu mangu. siis mingist hetkest ta hakkas mulle kas siis griini peale v6i minu avaloogi alasse jatma vaikeseid kingitusi :). No onju nunnu! kui l6unal nagime ja arutasime, et kellel kuidas mang laks, siis papil polevat eriti hasti lainud ja nende pro (ehk treener) ytles, et see olla selleparast, et ta vaatas kogu aeg yle 6la, mis mina tegin ja kuidas minu loogid valja tulid. Pro olla isegi ette pannud, et ehk papi jaab maha ja mangib hoopis meiega koos.

Tana 6htul on pidulik 6htusook ja siis yritan papiga koos pilti teha ka malestuseks. No nii nunnu on ta :) kohe kahju, et teda rohkem ei nae

1 comment:

tarmojuristo said...

Kui ma suureks kasvan siis tahan ka nii nunnuks papiks saada!