Tuesday, December 9, 2008

viimane p'aev Jamaical

T'ana siis 'aras6idu p'aev. Teised eestlased s6idavad koju, Willie New Yorki ja mina Miamisse. K pane ennast ja oma andurid valmis :), peaksin j6udma kell 16.50.

T'ana selgub ka kas m'ngime Puerto Rico v6istlustel, mis algavad neljap'aeval, v6i mitte. MIna isiklikult olen superheas vormis ja m'angiksin hea meelega, aga Willie m'ang on ikka t'aitsa kadunud. Ega see lohutamine ka midagi ei aita, sest tema jaoks on see too. Kuna teised l'ahevad koju, siis oleks meie meeskond seekord William, mina ja ta kaks s6pra New Yorgist. aga n'ais, see s6ltub k6ik nyyd Williami enesetundest.

Hommikul pidime minema golfama veel enne 'aras6itu, aga ma loobusin sellest ideest, sest tahtsin, et sisse j'a'aks see hea tunne eilsest heast m'angust ja kui Miamis saan niikuinii m'angida v6i kui l'aheme v6istlema, siis tahaks tiba puhata ikka ka + kuna minu lennuk l'aheb k6ige varem, pean asjad pakkima ja yldse tiba rohkem toimetama siin.

Nagu tavaliselt, k'aisin enne hommikusooki ujumas. Ujun rahulikult oma otsi, aga siin ei saa ikka midagi teha ilma, et keegi sinuga vestlema ei asuks. Need, kes teavad minu suhet ujumisprillidega ja suhtlemist ujumistreeningu ajal, m6istavad, et ma ei ole sellisest suhtlusest just eriti vaimustatud. No igastahes tuleb mingi meesterahvas Arizonast mulle ujumistee peale ette ja hakkab ajama, et kas ma olen ujuja. mina, et ei, ma olen golfar. Oo, tema otsib just kedagi, kellega m'angida. Mina, et too bad, ma l'ahen just 'ara. no jne jne. Aga l6puks kui 'ara hakkasin minema, pani hea killu ja sellise pick-up line'i v6iks nii m6nigi enda v6rgutusarsenali v6tta: "Mis su nimi on?" - "Kaja" - "kuidas seda kirjutatakse?" "K-A-J-A" - "Sa kujuta ette - ma olen alati m6elnud, et kui ma lapsed saan, siis ma tahaks oma tytrele Kaja nimeks panna" Jee, right :D

No comments: