Tuesday, December 2, 2008

jamaica!

Jehuuu! I am in Jamaica! Yhes6naga olen kohal. Hotell on vapustav. Tuba on konkreetselt kahe suure kaheinimese voodiga. toa r6dult on vaade ookeanile. kohe kahju, et olen siin yksi.

Lennukis olin suhteliselt ainus valgenahaline ja k6ik stujuaardessid tulid mind vaatama ja kysima, et et 'are you travelling alone?" Maha tulles oli mul vastas yks noormees, kes mind siis k6ikidest j'arjekordadest mooda juhtis nagu ma oleksin mingi tohutu VIP. P'aris tore tunne.

Aga no mul on ikka mingi totaalne ilma needus. Siin on kyll soe, aga t'aiesti pilves ja praegu, kui seda kirjutan (juues koktleili nimega Bambam, mis sakib p'aris hullult), sajab. No niimoodi olen tagasi tulles sama valge, kui praegu.

Tore oli see, et siia tulles n'agin kohe Williet (EGCC pro ja meie meeskonna kapten), kellega s6ime l6unat ja nyyd napsutame baaris ja kelle arvutit ma momendil kasutan. andis sellise m6nusa tunde, et ma ei ole yksi. Tore. Hakkan minema holiday mood'i peale :). Homme on meil tiiaeg (golfim'angu avalook) kell 8 hommikul.

ok, pean minema nyyd. varsti updeidin

2 comments:

margit said...

Tore, et kohale jõudsid!! Kohe hea meel su pärast. Esialgu oli plaan küll kõik sammud(lennud) ära kommenteerida, aga arvestades hilist öötundi... Küll on hea, et sokid said üles leitud! See oleks ikka tõsise jama kokku keeranud. Uute seiklusteni siis!

margit said...

oluline info veel ka, mis peaks su sealolemise eriti magusaks tegema: meil siin 6 kraadi sooja ja maa must.. ei siiski roheline:) Kas see oli unenägu, et eelmine nädal suusatasime?