Tuesday, December 9, 2008

Tryall



Eile m'angisime v'aidetavalt Jamaica k6ige paremat golfiv'aljkut, mis asus teisel pool saart. Sellel v'aljkul on toimunud suuri v6istlusi nagu Johnnie Walker Cup, mille v6istis Ernie Els ja siin on m'anginud suured nimed nagu NIck Faldo jt.

Isiklikult pean ytlema, et mulle meeldis nii Cinnamon Hill kui ka WW rohkem, sest nad olid esteetiliselt ilusamad, aga suuri v6istlusi ei saa pidada valjakutel, mida sa jala m'angida ei saa, sest suurtel v6sitlustel pole autod lubatud. Aga ilma autodeta on CH ja WW liiga v'asitavad, sest radade vahel on tohutu pikad vahemaad. Tryallis sai 6nneks j'alle k6ndida. Endiselt pidi v6tma caddie ja mul oli tast p'aris kahju, sest mu koti yks sang purunes hommikul ja seda sai kanda vaid yhe 6la peal. Aga selle caddiega on niiv6rd tyyty, sest ta ei viitsinud minuga kaasa k6ndida, kui aga kotist oli midagi vaja, siis pidin mingi meeletu vahemaa jooksma. spordi vastu pole mul midagi, aga lihtsalt tyyty on see.

Naljakas oli see, et caddie ytleb, et su kott on nii raske. MIna siis vastu, et ma v6in seda ise ka kanda ja ma olen harjunud oma kotti ise kandma, mis raske ta nii v'aga on. Hiljem yhe 6nnetuse tagaj'argede likvideerimise k'aigus selgus t6siasi, miks kott on siiski pisut raskem kui tavaliselt - nimelt, teine p'aev kui me m'ngisime CH-i, siis m'angu l6ppedes caddie Vincent kysis, et kas ma tahan k6ik pallid endale saada, mis ta v'aljkul k'aies leidis? ma ytlesin, et pole vaja kuna teadsin, et pallid kaaluvad palju, lennuki peale ei saa ma nii raske kotiga niikuinii minna ja palle eriti siin ei kaota. Siis l'aksin tualetti ja see teema oli unustatud. Nyyd Tryallis juhtus selline 6nnetus, et minu caddie Johnnie kandis mu kotti vale pidi seljas kuna see seljakotirihm purunes. valepidi tahendab seda, et tema selja vastas oli see pool taskuga, kuhu olin hommikul banaani pannud. KUi kuskil 15ndal rajal tahtsin seda banaani syya, siis selgus, et banaan on lomastatud selle kotti tassimise kaigus, lomastatud mass on v'aljunud banaani koorte vahelt ja yhtlaselt maarinud 'ara minu koti tasku seestpoolt. kui ma siis koti teisest taskust tahtsin v6tta salvr'atikut, et seda messi natukene puhastada, siis selgus, et see tasku oli triiki palle t'ais. Anna andeks, Johnnie, see kott oli t6esti raske. Aga ausalt, ma ei teadnud...

Nyyd hakkab tunne juba tulema ja mangisin v'aljakut superh'asti ja alandasin isegi oma hcp-d. 4 pari j'arjest, ainult yks kord k6ikidest avalookidest ei saanud fairwayle pihta, par 3-dest yks kord oli vees, muidu esimesega ilusti griinil. tunne on hea. No caddie Johnnie parast 17ndat kysib, et kas sa oled oma klubi meister. Kui vastasin eitavalt, siis ta arvas, et kui ma keskkooli l6petan, siis v6iksin kaaluda professionaalseks golfariks minemist. Noh aga keskkooli l6puni on ju veel niipalju aega :)

P'arast m'angu s6ime ookeani kaldal restoranis l6unat ja vestlesime kohalikega. Yks mees ytles selle peale, kui ytlesime, et oleme Estoniast, et "Oh, I've been stoned-man, but I've never been to 'stonia"...

2 comments:

Z said...

Kaja-man! Too kindlasti Jamaikalt E-stoniasse head kohalikku "muru"! Noh, golfi jaoks, või nii...

Kaja said...

jaa-jaa, sellega seoses ka p'aris huvitav kogemus, seda "muru" siin ikka vaga palju ja ohtralt kasutatakse ka... ameeriklasedki olid pidevalt selliste silmadega, et oskan juba diagnoosi panna :)